#lerenenontwikkelen #marketing #management #teamdynamiek #HRD #workation #digitaleplatforms
In het kort
In deze aflevering van het HRD Café bespreken Annelies, Joep, Derk en Pieterjan de overgang van leren en ontwikkelen naar marketing management. Dirk van der Pol deelt zijn ervaringen als international marketing manager en hoe deze rol verschilt van zijn eerdere werk als consultant. We verkennen thema’s zoals teamdynamiek, vertrouwen, en de noodzaak van leren in een snel veranderende wereld. Daarnaast bespreken we de opkomst van workations en de impact van digitale platforms op HRD.
Meer info
- Derk van der Pol op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/derkvanderpol?originalSubdomain=nl
- Kessels & Smit, The Learning Company: https://www.kessels-smit.com/
- DePonti: https://www.deponti.com/nl
- Bericht over Workation in De Morgen: https://www.demorgen.be/beter-leven/meer-werknemers-kiezen-voor-een-workation-ik-kan-even-ontsnappen-zonder-mijn-vakantiedagen-op-te-souperen~b6002a34/
- Trefpunt voor Organisatieontwikkeling: http://www.tvo.nu
HRD Café Playlist op Tidal https://tidal.com/browse/playlist/ea502cbd-fd27-44e9-8f78-9a5f264f3fb3
Luister naar HRD Café
- Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/nl/podcast/hrd-caf%C3%A9/id1642773533
- Spotify: https://open.spotify.com/show/6irhgoLuYTl9Vu00PTgVxN?si=193b4cac2d684bd7
- Web: http://www.hrdcafe.nl
Colofon
Geproduceerd door K&S Broadcasting http://www.ksbroadcasting.com
Een initiatief van Kessels & Smit, The Learning Company: http://www.kessels-smit.com
—
Check de opleidingen van de FCE (Stichting Opleidingskunde): http://www.corporate-education.com




